reklama

Premena

Silvia Olejnikova August 4, 2013Toto leto je o prekonavani sameho seba. Stale sa mozeme zlepsovat v anglictine a v komunikacii, budujeme si sebavedomie, tato praca nas pripravi na zivot a na buducu karieru. Skusenosti, ktore tu ziskavam su podstivo vydrete. Budeme vsetci skveli rodicia a budeme sa svojim detickam venovat naplno. Budeme im kupovat vela knih a ucit sa s nimi :) Objavila som velku lasku ku kniham, k prirode a zmenila postoj k zivotu. Zivot je darom a som vdacna za vsetko krasne, co mi dal, za moju rodinu, ktoru milujem nadovsetko, za priatelov, za tych super ludi, ktorych som tu spoznala, ktori mi velmi pomohli a stale pomahaju. Ovela viac sa usmievam a som pozitivna, co som predtym nebola. Toto leto mi velmi prospelo - ukazalo mi smer kam a ako budem kracat zivotom :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu