reklama

Polovica za nami

Martin Gura tento týždeň bol pre mňa najlepší po všetkých stránkach. Pracoval som tvrdšie, dlhšie a najmä ma hnalo vpred to aby som neskôr na Slovensku po lete, keď bude awards banket, mohol svôjmu Ockovi odovzať cenu, ktorú som tento týždeň vyhral :) Som na seba veľmi hrdý a dúfam že bude aj môj Ocko. Polovica leta je za nami a ubehlo to ako voda. Dní sa zdajú kratšie a táto práca je stále krajšia a krajšia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milan Alaxin

už máme za sebou presne polovicu nášho amerického leta a tento týždeň bol venovaný našim otcom, takže sme pracovali pre niekoho, kto v našom živote pre nás urobil veľa a pre mňa bolo doležité sa mu minimálne odplatiť tým, že budem pracovať najlepšie a najdlšie ako viem. A podarilo sa!!! Môj 6. týždeň predávania pre mňa bol doteraz najúspešnejší :-) A zrejme som si ho aj najviac užil. Je to také zlaté pravidlo, že ak máte dobrú náladu a užívate si to stretávanie ľudí, tak vždy niekto kúpi. Pozdravujem tam všetkých doma a užite si leto minimálne tak ako si ho užívame my tu... :-)

Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu