reklama

Pie in the eye

Matej Gura: Tento týždeň bol pre mňa veľmi zaujímavý. Spadol som z bicykla a potreboval som opraviť predné koleso a stretol som úžasnú mladú rodinu, ktorá pôvodne pochádza z Ruska a predkov majú zo Slovenska, konkrétne z Banskej Bystrice. Počas toho ako sme opravovali predné koleso na mojom bicykli tak sme výborne pokecali a na cestu mi pribalili hamburger s domácim zemiakovým šalátom. Bolo to úžasné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A este par obrazkov:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a este zopar akcnych: (staci prejst kurzorom nad obrazkom)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu