reklama

Opat nieco pre vas od nas ;)

Martin Gura : V Nedelu sme s Milanom zazili vela srandy, pretoze sme sli pomahat dievcatam najst si nove ubytovanie, tak sme sa vybrali do baptistickeho kostola. Bolo to nieco uplne ine a vyborne sme si zaspievali spolocne s ostatnymi. A ludia boli uplne skveli. V Sobotu som stretol skvelu rodinu, ktora bola uplne super a otecko je ucitel. Tak sme aj porovnavali platy, skolstvo a tak. Podarovali mi aj sodu, root beer ale nie je to skutocne pivo ale malinovka so skoricovou prichutou a je to chutne. Dnes ideme na turu niekam do hor, tak sa tesim a som zvedavy ake to bude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Michaela Korenova

V nedelu sme boli na rodinnej party v americkej rodine. Boli velmi mily, priatelsky a mali sme vela srandy. Co ma inspirovalo a naladilo na novy tyzden :} Tesim sa na mums week. Stretavam vela milych a pozitivnych ludi :}



Andrea Ondrikova

V nedelu sme neboli na spolocnom meetingu ale poznavali sme krasy Bendu . Je to nadherne mesto. Velmi sa mi paci priroda okolo. Klud a pokoj. Je tu velmi vela veci na poznavanie…Slovami sa to neda opisat ,fotoaparatom sa to neda zachytit :) treba vidiet a zazit :)

Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu