reklama

4. tyzden za nami

Katka Bicanova: Caute vsetci ;) Tento tyzden bol uplne mega najviac super, ale taky je vlastne kazdy tyzden takze tak :D Na tomto tyzdni sa mi pacilo, ze som mala stale tu najpozitivnejsiu naladu na svete, robila som svoje best a preto som mala zatial najuspesnejsi tyzden. Je to proste nieco co musite zazit ;) Pekny dnik prajem!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Silvia Olejnikova:

Tento tyzden bol tough, ale vela som sa naucila, lebo som prekonala samu seba. Toto sa mi tento tyzden pacilo:

Mamicky ma chvalia, aka je moja anglictina skvela, na to aky som tu kratky cas, viem ich rozosmiat a hovoria, aka som zlata :) Tento tyzden som sa vela usmievala a jeden grandpa mi kupil nanuk, islo icecream car okolo auto :D tak to bola fun :) volal sa Leri. Mojho brata som tak volala, ked som bola mala. Moj brat sa vola Andrej :) Pekna spomienka. Naucila som sa, ze zivot je darom a som vdacna za moju rodinu, priatelov, zdravie, za usmev, ktory rozdavam, za vsetku tu krasu co svet prinasa a kazdym dnom som silnejsia a zdolavam prekazky. Dakujem, ze som mohla spoznat a stale spoznavam ludi z nasej organizacie. Vsetci su super a makaju kazdy den viac a viac. Su uspesni, lebo maju sebadisciplinu, ktora ich zenie dopredu. Obdivujem nasich manazerov, lebo nas ucia ako robit svoje best a drzia nas tim pokope. Su vynikajucim prikladom a chcem byt sebavedoma ako oni a zivot brat s usmevom a lahkostou. Kazdy den je novou prilezitostou zacat znovu a zurocit svoje skusenosti a pouzit ich vo svoj prospech. Toto leto je najlepsou skolou zivota. Dakujem :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Martin Gura:

Ahojte,
tento týždeň som si užil naviac zo všetkých týždňov ktoré sme tu strávili. Stretol som rodinu z Ruska u ktorých som sa najedol, dali mi muffin, ľadovú kávu, mlieko a super výbornú náladu. Zároveň som začínam chápať ako treba pracovať aby som bol čo najviac efektívny a ako veľmi je podstatné mať dobrú náladu, usmievať sa a mať pozitívny prístup. Mám rád túto prácu :)

Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu