reklama

Den s Jakubom

Tyzden zacal pondelkom a tym, ze som so sebou zobral na jeden den so sebou pracovat Martina, ktory je tu s nami prvy rok. Den sme mali uplne uzasny, stretli sme vela zaujimavych ludi a zakoncili sme ho stretnutim so skvelymi ludmi, Whiteovcami. Konkretne s Lee - m a jeho dcerou Jasmine (to bolo moje prve stretnutie so stale aktivnym vojakom US armady).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najlepsiu prihodu mam vsak zo stredy. Znova raz sa mi podarilo zamknut si kluce v mojom uzasnom aute. Nikdy by som neveril, ze vlamat sa do vlastneho auta je taka sranda :D, no pozitivna sprava je, ze sa mi to podarilo.
Celkovo by som povedal, ze cely tyzden bol velmi zaujimavy, stretol som vela milych a zaujimavych ludi, co to som predal a hlavne naucil sa vela novych veci. Uz sa tesim na tyzden cislo 4.

Veronika Kunikova

Veronika Kunikova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského v Bratislave a zúčastňujem sa letného pracovného programu v USA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu